Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

Τζουλια Αλεξανδρατου: "Με τον πατέρα μου συναντηθήκαμε πριν μερικούς μήνες στο σπίτι μας στη Βούλα και όλα λύθηκαν"

Σας είπα και χθες πώς η κουβέντα με την Τζούλια ήταν μεγάλη και πώς μέσα από αυτήν βγήκαν πολλές ειδήσεις.
Το κορίτσι δε θέλει ν΄ακούει για τα πρόσωπα που είχε κοντά της και την εκμεταλλεύτηκαν, την έκλεψαν την κακοποίησαν και η ίδια την εποχή εκείνη το απολάμβανε. Το χειρότερο όμως ήταν η διαμάχη με τον πατέρα της. Πολλά ακούστηκαν για την σχέση των δύο. Κάποιοι μάλιστα έφτασαν σε σημείο να υποστηρίξουν πώς η Τζούλια αντέδρασε με αυτό τον τρόπο για να τον εκδικηθεί, επειδή εκείνος την κακοποιούσε σε παιδική ηλικία. Τίποτε απ’ όλα αυτά δεν ισχύει. Αντιθέτως ο πατέρας της ήταν πάντα δίπλα της. «Με τον πατέρα μου συναντηθήκαμε πριν μερικούς μήνες στο σπίτι μας στη Βούλα και όλα λύθηκαν. Του εξήγησα ότι έκανα τραγικά λάθη τότε, του ζήτησα να με συγχωρέσει και κατάλαβε και ο ίδιος ότι αποφάσισα να σταματήσω τις αθλιότητες και την εγχώρια showbiz. Έκανα τις τρέλες μου, ήμουν σε νεαρή ηλικία και ο μπαμπάς με κατάλαβε και με συγχώρεσε. Σήμερα νιώθω πολύ δυνατή και  κοιτάω μπροστά. Και σε αυτό μεγάλο ρόλο έπαιξε και η κατανόηση του πατέρα μου αλλά και η στάση του εδώ και τρία χρόνια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...