Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Ποιος ηθοποιός έγινε… μελισσοκόμος για να ενισχύσει το εισόδημά του;


Δύσκολη η ζωή του ηθοποιού, αβέβαιο το… μεροκάματο, οπότε ο Γιώργος Σεϊταρίδης αποφάσισε να επενδύσει στη φύση για ένα πρόσθετο εισόδημα.


Ο γνωστός ηθοποιός λοιπόν που μένει πλέον μόνιμα στη Λούτσα έχει τα δικά του μελίσσια και ευελπιστεί σύντομα να αρχίζει να πουλάει το μέλι του.

«Ξυπνώ και πηγαίνω στον κήπο μου για να χαζέψω τα δένδρα μου και να ρίξω μια κλεφτή ματιά στα μελίσσια μου και αισθάνομαι κατευθείαν άλλος άνθρωπος. Είμαι ακόμα στο αρχικό στάδιο της μελισσοκομίας και επομένως μαθητευόμενος. Έχω βάλει όμως τα θεμέλια για μια πιο σοβαρή ενασχόληση μελλοντικά. Θέλω να δουλεύω κάποιες περιόδους και τον υπόλοιπο χρόνο να εξασφαλίζω τα προς το ζην από τη φύση. Να πουλώ τα λεμόνια και τα βερίκοκά μου, που τώρα τα χαρίζω και να παράγω καλής ποιότητας μέλι, το οποίο και θα εμπορεύομαι», είπε.




Όπως τονίζει, με αφορμή την κρίση κατάφερε να κάνει κι εκείνος αυτό που αγαπά, συμβουλεύοντας και τους υπόλοιπους να κάνουμε ακριβώς το ίδιο.

«Η ενασχόλησή μου με τη μελισσοκομία είναι δικλίδα ασφαλείας στη γενικότερη κρίση, αξιών, ήθους και φυσικά στην οικονομική κρίση. Ήρθε η ώρα να κάνουμε αυτό που ποθεί η ψυχή μας, χωρίς προκαταλήψεις, ταμπού και δηθενιές. Αυτό που ζήσαμε ήταν ο χρυσός Μεσαίωνας. Ήταν μια καλοστημένη κομπίνα στην οποία, μοιράζοντας χρήματα, παραμύθιαζαν τον κόσμο. Όταν μασήσαμε και πέσαμε θύματα της κατάστασης τα ήθελαν όλα πίσω. Ζούμε την απόλυτη μαυρίλα, αλλά θα περάσει. Όταν άλλωστε πιάνεις πάτο δεν έχεις παρά να ξαναβγάλεις το κεφάλι προς την κορυφή. Ο τελικός απολογισμός θα μας βρει με πιο φωτεινή συνείδηση. Είναι σαν τις χολιγουντιανές ταινίες που στο τέλος κερδίζει πάντα ο καλός», είπε.

Ο Γιώργος Σεϊταρίδης αποκάλυψε επίσης ότι ασχολήθηκε με την υποκριτική χάρη στα… άστρα.

«Κάποια μέρα, μια φίλη της μητέρας μου, μου κάνει τον αστρολογικό μου χάρτη και αναλύοντας το ζώδιό μου και τους πλανήτες που με επηρεάζουν, μου εξηγεί ότι είμαι καλλιτεχνική φύση. Την επόμενη κιόλας μέρα πήγα να παρακολουθήσω μάθημα στη Σχολή Θεοδοσιάδη και αργότερα έδωσα εξετάσεις στη Σχολή του Εθνικού Θεάτρου στην οποία και τελικά φοίτησα», τόνισε.



star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...