Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

ΓΝΩΣΤΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ: «Έχω δουλέψει ως φωτογράφος σε ροζ ταινίες»!!


Για τα προβλήματα υγείας που αντιμετώπισε -αλλά και τις δουλειές που έχει κάνει στο παρελθόν- μίλησε ο Τζίμης Πανούσης σε συνέντευξή του σε εβδομαδιαία εφημερίδα.


«Τώρα που κοντεύω τα 60, προσπαθώ να πιάσω παλιές τέχνες που τις είχα αφήσει. Υπήρξα κάποτε φωτογράφος πορνό και μετά ζωγράφος. Έμπαινα σε σκοτεινό θάλαμο. Ασχολήθηκα και πάλι με την ζωγραφική. Έχω δουλέψει σε θιάσους, μπουλούκια, έχω μάθει την δουλειά του ταχυδακτυλουργού. Μου την έμαθε ένας καραγκιοζοπαίχτης. Ξέρω να εξαφανίζω περιστέρια, κάνω τέτοια». Αυτό δήλωσε -με την γνωστή αφοπλιστική του ειλικρίνεια- ο Τζίμης Πανούσης στην συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα Real News.

Προσθέτοντας, σχετικά με τα προβλήματα υγείας που πέρασε -και ευτυχώς ξεπέρασε: «Έχω περάσει βαρύ έμφραγμα, βαρύ εγκεφαλικό και επέμβαση στα νεφρά».


iefimerida

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...