Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Ανεκδοτο: Η σφεντόνα


Ένας άντρας που ήταν παθιασμένος Νεοδημοκράτης είχε τόσο μεγάλη ψύχωση με το κόμμα του, που όταν έβλεπε γραφείο του ΠΑΣΟΚ έσπαγε τα τζάμια με μια σφεντόνα.
Τελικά η γυναίκα του τον πήγε σε μια ψυχιατρική κλινική μήπως και ξεπεράσει αυτή του την ψύχωση. 
Μετά απο δύο μήνες ιατρικής παρακολούθησης αποφασίζει ο γιατρός να του κάνει ένα τέστ για να δει πως τα πάει: 
-Λοιπόν, λέει ο γιατρός για πες μου που μένεις; 
-Στο Παγκράτι, απαντά εκείνος. 
-Ποιό είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνεις μόλις βγεις από εδώ μέσα; 
-Θα πάρω τη σφεντόνα μου και θα σπάσω όλα τα γραφεία του ΠΑΣΟΚ. 
Πάρτε τον μέσα πάλι,λέει ο γιατρός. Μετά από ένα μήνα ο γιατρός αποφασίζει να τον εξετάσει ξανά για να δει πως πάει. Του κάνει διάφορες ερωτήσεις γενικώς για τη ζωή του και στο τέλος αποφασίζει να τον ρωτήσει την κρίσιμη ερώτηση. 
-Ποιό είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνεις αν βγείς από εδώ; 
-Θα πάω να δω τη γυναικούλα μου, γιατρέ μου. 
-Χαρούμενος ο γιατρός, του λέει: 
-Μπράβο παιδί μου! και μετά τι θα κάνεις; 
-Θα της βγάλω το μπλουζάκι και μετά τη φούστα. 
-Ναι; ακούει με έκπληξη ο γιατρός και μετά και μετά; 
- Μετά θα της βγάλω και το σουτιέν. 
Ο γιατρός τα έχει χάσει με την πρόοδο του ασθενή του. 
-Και στο τέλος θα της βγάλω το κυλοτάκι. 
-Και μετά και μετά; λέει ο γιατρός. 
-Μετά θα της σκίσω το κυλοτάκι, θα πάρω το λάστιχο από την κυλότα θα το βάλω στην σφεντόνα μου και θα σπάσω όλα τα γραφεία του ΠΑΣΟΚ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...