Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Ελευθερια Ελευθεριου :«Δεν έχω αφήσει τον εαυτό μου ελεύθερο να ερωτευτεί.»


Ένα ρυθμικό pop τραγούδι σε αγγλικό στίχο με τον τίτλο «Hearts Collide» είναι η νέα μουσική πρόταση της Ελευθερίας Ελευθερίου για το φετινό καλοκαίρι.
Με άκρως καλοκαιρινή και σέξι διάθεση η ανερχόμενη τραγουδίστρια βρέθηκε την προηγούμενη  εβδομάδα στο κατάστρωμα ενός καραβιού στον Πειραιά και με το δυναμισμό που τη διακρίνει πόζαρε στο φακό του Κωνσταντίνου Ρήγου για την οπτικοποίηση  του νέου της τραγουδιού. 
Μιλώντας για το νέο της τραγούδι στο περιοδικό «HELLO!» η Ελευθερία Ελευθερίου δήλωσε: «Είναι ένας από τους λόγους που με κάνουν να νιώθω τόσο χαρούμενη αυτή την περίοδο. Πρόκειται άλλωστε για ένα τραγούδι που μου άρεσε πολύ από την πρώτη στιγμή που το άκουσα. Γράφτηκε από τους Σουηδούς παραγωγούς Obeda και Lunggren. Θα έλεγα ότι ταιριάζει στο καλοκαίρι καθώς είναι πολύ ταξιδιάρικο και εύχομαι ο κόσμος να το δεχτεί με τον ίδιο ενθουσιασμό.»
Λόγω του φορτωμένου επαγγελματικού της προγράμματος η Ελευθερία Ελευθερίου αποκαλύπτει πως αυτή την εποχή είναι μόνη της λέγοντας χαρακτηριστικά: «Αυτή την περίοδο, εξαιτίας της δουλειάς, δεν έχω αφήσει τον εαυτό μου ελεύθερο να ερωτευτεί.»
Τέλος, αναφερόμενη στην εμπειρία της Eurovision και κάνοντας τον δικό της απολογισμό λέει: «Ο κόσμος ήταν εκείνος που με ψήφισε και βρέθηκα στη Eurovision και για μένα αυτό σημαίνει πάρα πολλά. Αυτό που ήθελα να κάνω από την πλευρά μου ήταν να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα αλλά και για να εκφράσω έτσι ένα μεγάλο ευχαριστώ προς όλους αυτούς που με εμπιστεύτηκαν.»
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ HELLO

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...