Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Γάμος, εγκυμοσύνη και… χωρισμός για τον Ρέμο


Το άκουσα το νέο το συνταρακτικό και μου σβόλιασε η μπεσαμέλ: χώρισε λέει οΑντώνης Ρέμος με την Υβόννη Μπόσνιακ; Παναγιά μου κακό που μας βρήκε!

Πριν από περίπου μία εβδομάδα ετοιμαζόμασταν να ραφτούμε, καθώς ο τραγούδιστης και η καλή του θα παντρεύονταν. 
Δεν το λέω εγώ η showbitch – τα δημοσιεύματα το λέγανε κι εγώ ήθελα να είμαι προετοιμασμένη για παν ενδεχόμενο.
Εν αναμονή του γάμου, «έσκασε» η φήμη για εγκυμοσύνη και το χάρηκα, αλλά να πού τώρα βγήκε «βρώμα» για χωρισμό.
Δεν τα πάνε καλά τα παιδιά σου λέει και το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος ο Αντώνης πήγε Μύκονο μόνος του.
Σιγά καλέ! 
Εδώ μόνο στο… WC δεν τους έχουμε δει μαζί – σε μια Ψαρού θα κολλήσσουμε;
Άσε με κι έχω να φτιάξω ξανά καινούργια μπεσαμέλ…
​star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...