Στο επίκεντρο του σχεδιασμού του υπουργείου Υγείας, προκειμένου να εξοικονομηθούν πόροι και να επιτευχθούν οι μνημονιακοί στόχοι, βρίσκονται -σύμφωνα με πληροφορίες- τα νοσοκομεία με περιορισμένη πληρότητα.
Σε λίστα που έχει καταρτιστεί μετά από σχετική έρευνα που εκπονήθηκε σε συνεργασία με την Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας βρίσκονται έξι νοσοκομεία της Αττικής, για τα οποία εξετάζεται με κριτήριο τη μειωμένη πληρότητα κλινών να οδηγηθούν σε κλείσιμο ή συγχωνεύσεις, μετακινώντας το προσωπικό τους σε μονάδες που έχουν αυξημένη πληρότητα κλινών και ελλείψεις σε προσωπικό.Πρόκειται για:- Την Πολυκλινική - Γενικό Νοσοκομείο Αττικής, με πληρότητα κλινών 43%- Το Γενικό Νοσοκομείο Πατησίων, με πληρότητα 44%- Το Νοσοκομείο Μελισσίων - Αμαλία Φλέμινγκ, με πληρότητα 47%- Το Κωνσταντινοπούλειο Νέας Ιωνίας, με πληρότητα 41%- Το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών "Η Ελπίς", στο κέντρο της Αθήνας, με πληρότητα 38% και- Το Γενικό Νοσοκομείο Παμμακάριστος, με πληρότητα κλινών 50%.Το ενδεχόμενο να γίνουν συγχωνεύσεις εξετάζεται και για τα νοσοκομεία της περιφέρειας, με ταυτόχρονη βελτίωση της λειτουργίας των ιατρικών κέντρων και των αγροτικών ιατρείων.Όπως επισημαίνεται, με τον τρόπο αυτόν θα περιοριστεί ο κίνδυνος -αναφέρουν αρμόδιες πηγές- να οδηγηθούν σε κλείσιμο μονάδες με αυξημένη αποδοτικότητα, καθώς από τις αρχές του έτους ο Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας έχει διακόψει λόγω περιορισμένων εσόδων τη χρηματοδότηση όλων των νοσοκομείων.Με βάση τον ίδιο σχεδιασμό, τίθεται ως προτεραιότητα η έναρξη λειτουργίας κλινικών που ήταν κλειστές λόγω έλλειψης προσωπικού σε πτέρυγες του ογκολογικού νοσοκομείου Άγιοι Ανάργυροι.Το πρώτο βήμα με στόχο την ορθολογική κατανομή του προσωπικού στα νοσοκομεία έγινε σήμερα στο Αττικό Νοσοκομείο, όπου ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Μάριος Σαλμάς εγκαινίασε 3 νέες κλινικές -Νευροχειρουρουργική, Ουρολογική, Γναθοχειρουργική- και 2 χειρουργικές αίθουσες σε μια πτέρυγα που ήταν κλειστή επί 10 χρόνια, λόγω έλλειψης προσωπικού. Στην πτέρυγα μετακινήθηκαν 30 άτομα από το Νοσοκομείο Δυτικής Αττικής, Αγία Βαρβάρα, που ήταν πλεονάζον προσωπικό, κυρίως νοσηλευτικό.Την ίδια ώρα, οι ελλείψεις σε προσωπικό αλλά και σε νοσοκομειακά υλικά έχουν φέρει στα πρόθυρα της κατάρρευσης πολλά νοσοκομεία της χώρας, όπως επισήμαναν οι νοσοκομειακοί γιατροί σε συνάντηση που είχαν με τον υπουργό Υγείας Ανδρεα Λυκουρέντζο. Διαβαστε επίσης:Δεσμεύσεις για βιβλία και εκπαιδευτικούς ΑΘΗΝΑ Εφ΄ όλης της ύλης συζήτηση είχαν χθες οι εκπρόσωποι της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΔΟΕ) με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας. Όπως ανακοίνωσε το ΔΣ της ΔΟΕ, οι δάσκαλοι ...Σε πύρινο κλοιό περιοχές της ΑχαϊαςΑΘΗΝΑ Με λιγότερες από αέρος δυνάμεις συνεχίζονταν μέχρι τη δύση του ηλίου η μάχη για την κατάσβεση της μεγάλης πυρκαγιάς που μαίνεται από τα ξημερώματα της Τετάρτης στην περιοχή της Αχαΐας. Από τα ...Λεφτά σε σακούλες, εξαγορά ψήφων…ΑΘΗΝΑ Ενεργό ρόλο στην υπόθεση της διακίνησης «μαύρου» χρήματος από εξοπλιστικά προγράμματα απέδωσε σε πρώην Κύπριο υπουργό, απολογούμενος, ο εξάδελφος του 'Ακη Τσοχατζόπουλου, Νίκος ...
Σε λίστα που έχει καταρτιστεί μετά από σχετική έρευνα που εκπονήθηκε σε συνεργασία με την Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας βρίσκονται έξι νοσοκομεία της Αττικής, για τα οποία εξετάζεται με κριτήριο τη μειωμένη πληρότητα κλινών να οδηγηθούν σε κλείσιμο ή συγχωνεύσεις, μετακινώντας το προσωπικό τους σε μονάδες που έχουν αυξημένη πληρότητα κλινών και ελλείψεις σε προσωπικό.Πρόκειται για:- Την Πολυκλινική - Γενικό Νοσοκομείο Αττικής, με πληρότητα κλινών 43%- Το Γενικό Νοσοκομείο Πατησίων, με πληρότητα 44%- Το Νοσοκομείο Μελισσίων - Αμαλία Φλέμινγκ, με πληρότητα 47%- Το Κωνσταντινοπούλειο Νέας Ιωνίας, με πληρότητα 41%- Το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών "Η Ελπίς", στο κέντρο της Αθήνας, με πληρότητα 38% και- Το Γενικό Νοσοκομείο Παμμακάριστος, με πληρότητα κλινών 50%.Το ενδεχόμενο να γίνουν συγχωνεύσεις εξετάζεται και για τα νοσοκομεία της περιφέρειας, με ταυτόχρονη βελτίωση της λειτουργίας των ιατρικών κέντρων και των αγροτικών ιατρείων.Όπως επισημαίνεται, με τον τρόπο αυτόν θα περιοριστεί ο κίνδυνος -αναφέρουν αρμόδιες πηγές- να οδηγηθούν σε κλείσιμο μονάδες με αυξημένη αποδοτικότητα, καθώς από τις αρχές του έτους ο Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας έχει διακόψει λόγω περιορισμένων εσόδων τη χρηματοδότηση όλων των νοσοκομείων.Με βάση τον ίδιο σχεδιασμό, τίθεται ως προτεραιότητα η έναρξη λειτουργίας κλινικών που ήταν κλειστές λόγω έλλειψης προσωπικού σε πτέρυγες του ογκολογικού νοσοκομείου Άγιοι Ανάργυροι.Το πρώτο βήμα με στόχο την ορθολογική κατανομή του προσωπικού στα νοσοκομεία έγινε σήμερα στο Αττικό Νοσοκομείο, όπου ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Μάριος Σαλμάς εγκαινίασε 3 νέες κλινικές -Νευροχειρουρουργική, Ουρολογική, Γναθοχειρουργική- και 2 χειρουργικές αίθουσες σε μια πτέρυγα που ήταν κλειστή επί 10 χρόνια, λόγω έλλειψης προσωπικού. Στην πτέρυγα μετακινήθηκαν 30 άτομα από το Νοσοκομείο Δυτικής Αττικής, Αγία Βαρβάρα, που ήταν πλεονάζον προσωπικό, κυρίως νοσηλευτικό.Την ίδια ώρα, οι ελλείψεις σε προσωπικό αλλά και σε νοσοκομειακά υλικά έχουν φέρει στα πρόθυρα της κατάρρευσης πολλά νοσοκομεία της χώρας, όπως επισήμαναν οι νοσοκομειακοί γιατροί σε συνάντηση που είχαν με τον υπουργό Υγείας Ανδρεα Λυκουρέντζο. Διαβαστε επίσης:Δεσμεύσεις για βιβλία και εκπαιδευτικούς ΑΘΗΝΑ Εφ΄ όλης της ύλης συζήτηση είχαν χθες οι εκπρόσωποι της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΔΟΕ) με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας. Όπως ανακοίνωσε το ΔΣ της ΔΟΕ, οι δάσκαλοι ...Σε πύρινο κλοιό περιοχές της ΑχαϊαςΑΘΗΝΑ Με λιγότερες από αέρος δυνάμεις συνεχίζονταν μέχρι τη δύση του ηλίου η μάχη για την κατάσβεση της μεγάλης πυρκαγιάς που μαίνεται από τα ξημερώματα της Τετάρτης στην περιοχή της Αχαΐας. Από τα ...Λεφτά σε σακούλες, εξαγορά ψήφων…ΑΘΗΝΑ Ενεργό ρόλο στην υπόθεση της διακίνησης «μαύρου» χρήματος από εξοπλιστικά προγράμματα απέδωσε σε πρώην Κύπριο υπουργό, απολογούμενος, ο εξάδελφος του 'Ακη Τσοχατζόπουλου, Νίκος ...
.jpg)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου