Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Ποδοσφαιρο: ΗΡΑΚΛΗΣ Πλήθος, πάθος, προσμονή

Παρουσία τουλάχιστον 2.000 φιλάθλων πραγματοποιήθηκε χθες στο Καυταντζόγλειο η πρώτη προπόνηση του Ηρακλή, που προς το παρόν δεν ξέρει σε ποια κατηγορία θα αγωνίζεται τη νέα σεζόν.


Λίγο πριν τις 19:00, οι ποδοσφαιριστές και η τεχνική ηγεσία της ομάδας βγήκαν στον αγωνιστικό χώρο και τότε έγινε... χαμός. Δεκάδες πυρσοί άναψαν στις κερκίδες και οι φίλοι του Ηρακλή φώναζαν τα αγαπημένα τους συνθήματα, εισπράττοντας το χειροκρότημα της ομάδας.
Τα τραγούδια συνεχίστηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια της προπόνησης, που φυσικά έμοιαζε περισσότερο με ξεμούδιασμα. Όσο περνούσε η ώρα, ο κόσμος απαιτούσε όλο και περισσότερο την άνοδο της ομάδας στα υψηλότερα στρώματα του ελληνικού ποδοσφαίρου. Γι' αυτό το θέμα, αναμένονται εξελίξεις την επόμενη εβδομάδα και ειδικότερα την Τρίτη.
ΣΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΚΛΙΜΑ
Οι πληροφορίες από την Αθήνα θέλουν την ΕΠΟ να αποφασίζει την ερχόμενη Τρίτη την αύξηση των ομάδων της Β' εθνικής σε 21, ώστε να συμπεριληφθούν ο Ηρακλής, η Καβάλα και ο Ολυμπιακός Βόλου. Κάτι τέτοιο αποτελεί προεκλογική δέσμευση δύο εκ των τριών παρατάξεων που πρόκειται να διεκδικήσουν την ψήφο στις εκλογές της ομοσπονδίας τον ερχόμενο Οκτώβριο, ωστόσο στην πρωτεύουσα υπάρχουν αρκετοί που αντιτίθενται σε μία τέτοια προοπτική.
Ειδικότερα, οι ισχυρότερες αντιδράσεις προέρχονται από την Παιανία, καθώς ο Παναθηναϊκός θεωρεί ότι ο "αιώνιος" αντίπαλος, Ολυμπιακός, προσπαθεί να δημιουργήσει ακόμη ισχυρότερο μπλοκ φίλα προσκείμενων προς αυτόν ομάδων. Καθόλου τυχαίο δεν είναι πως σε τηλεοπτικό σταθμό ιδιοκτησίας παράγοντα του Παναθηναϊκού έκαναν χθες λόγο για επερχόμενη νομική υπέρβαση της ΕΠΟ, ώστε να εξυπηρετήσει τις τρεις ομάδες.
Από την άλλη, η πλειοψηφία των συλλόγων της Β' εθνικής δεν είναι αρνητικοί στην αύξηση των ομάδων, αλλά υπό δύο προϋποθέσεις: πρώτον να αυξηθούν οι ομάδες και στη Σούπερ λίγκα τη μεθεπόμενη σεζόν και δεύτερον, να δοθούν περισσότερα χρήματα από τον ΟΠΑΠ. Το πρώτο είναι δύσκολο να συμβεί, ενώ το δεύτερο αποτελεί αντικείμενο διαβούλευσης μεταξύ της ΕΠΑΕ και του υφυπουργού Αθλητισμού, Γιάννη Ιωαννίδη, όπως συμβαίνει με όλους τους φορείς και τις ομοσπονδίες.
Από την πλευρά του, ο Ηρακλής δείχνει πολύ προσεκτικός στις μεταγραφικές του κινήσεις, επιλέγοντας ποδοσφαιριστές που ταιριάζουν περισσότερο στη Γ' εθνική. Είναι, όμως, δεδομένο ότι εφόσον η ομάδα ανεβεί κατηγορία, θα αλλάξει και ο σχεδιασμός της.
Όλα αυτά, προς το παρόν, αποτελούν θεωρίες. Την Τρίτη θα ξέρουν στη Μίκρα τι μέλλει γενέσθαι. Σίγουρα, πάντως, οι διοικούντες του Ηρακλή είναι προετοιμασμένοι για παν ενδεχόμενο.

ΣΤΡΑΝΤΖΑΛΗΣ «Ο κόσμος έστειλε το μήνυμα»
Ευχαριστημένος, σχεδόν... αμήχανος, ο Γιώργος Στράντζαλης έκανε τις πρώτες φετινές δηλώσεις του, με το βλέμμα συνέχεια στην κερκίδα.
"Ο κόσμος σήμερα μας έδωσε μεγάλη δύναμη. Θεωρώ ότι ο κόσμος με την παρουσία του έδειξε έμπρακτα ότι αυτήν η ομάδα ανήκει σε άλλη κατηγορία. Ελπίζω στο τέλος του πρωταθλήματος να έχουμε τον ίδιο και περισσότερο κόσμο για να πανηγυρίσουμε την άνοδο", είπε ο προπονητής του Ηρακλή.
Σε ανάλογο κλίμα ήταν οι δηλώσεις ποδοσφαιριστών, παλαίμαχων και διοικούντων, που περιμένουν με ανυπομονησία τα νέα από την Αθήνα.
Φιλικό ανθρωπιάς με παλαίμαχους
Με την ολοκλήρωση της πρώτης προπόνησης, στο Καυταντζόγλειο διεξήχθη φιλικός αγώνας με τη συμμετοχή παλαίμαχων ποδοσφαιριστών, μελών του θεραπευτικού ιδρύματος "Αργώ" και φιλάθλων της ομάδας. Για την ιστορία, ο αγώνας έληξε ισόπαλος με 2-2, αλλά η ουσία του παιχνιδιού είναι ότι διεξήχθη για την ενίσχυση 17χρονου φιλάθλου της ομάδας, ο οποίος πάσχει από πολύ σοβαρή ασθένεια.
Κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης, ξεδίπλωσαν τις αρετές τους δόξες του παρελθόντος, όπως οι Σάββας Κωφίδης, Γιώργος Καραΐσκος, Εμπενίζερ Χάγκαν, Τάσος Κατσαμπής και Γιώργος Στράντζαλης.
ΣΕ ΥΠΑΙΘΡΙΟ χώρο λειτούργησε η μπουτίκ του Ηρακλή, εξαιτίας της άρνησης της επιτροπής του Καυταντζογλείου σταδίου να παραχωρήσει στον σύλλογο ένα χώρο για τη λειτουργία του Iraklis FC Shop.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...