Σάββατο 27 Απριλίου 2013

Κατερίνα Ζαρίφη : «Δεν μου αρέσει ο γάμος»


Η Κατερίνα Ζαρίφη βρέθηκε στο Πρωινό Mou, το πρωί της Τετάρτης, και μίλησε στον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά για όλα!
Η γνωστή δημοσιογράφος αποκάλυψε πως έχει χάσει 17 κιλά: «Τον τελευταίο καιρό είμαι σχεδόν μείον 12 κιλά, αλλά επειδή είχα ξεκινήσει και λίγο πιο πριν, συνολικά έχω χάσει περίπου στα 15 με 17 κιλά. Πόσο είναι ο Γιαννάκης σας; Ένα παιδάκι έχω χάσει!» σχολίασε με χιούμορ, ενώ μίλησε και για τις φάσεις που πέρασε μέχρι να καταλήξει στη σημερινή της εμφάνιση: «Σε τρεις μήνες τα έχασα. Τρώω πρωτεΐνη, σαλάτες και τέτοια. Έχω κάνει δίαιτες στο παρελθόν, αλλά ήταν και μια εποχή που δεν είχα κάνει τίποτα – τότε, μάλιστα, είχα κάνει και τη φωτογράφιση με τα λαστέξ, που τόσο άρεσε στον Γιώργο Λιάγκα... [...] Μου άρεσε η ατάκα σου, πως στην τουαλέτα δεν θα έπαιρνες μαζί το περιοδικό». Η Κατερίνα Ζαρίφη, μάλιστα, μίλησε και για τη σχέση της με τον σύντροφό της, ενώ εξήγησε και τους λόγους που δεν θέλει να μείνουν μόνιμα μαζί: «Ψιλομένουμε μαζί. Εγώ έχω μία φοβία με τη συγκατοίκηση, δεν το 'χω πολύ. Το έχω δοκιμάσει μια φορά στο παρελθόν, δεν μου πολυβγήκε. Τώρα βλέπω να τσουλάει καλύτερα. Μένουμε τουλάχιστον 4 μέρες μαζί στο σπίτι του. Βέβαια πάντα η καβάτζα του σπιτιού που μένω με την αδελφή μου υπάρχει». Ακόμα, η ίδια παραδέχτηκε πως είναι αρνητική στο ενδεχόμενο ενός γάμου: «Δεν μου αρέσει ο γάμος. Είμαι το μοναδικό θηλυκό πλάσμα που δεν το έχει ονειρευτεί. Μου αρέσει, όμως, η συντροφικότητα και οι σταθερές σχέσεις. Δεν είμαι πολύ fan της ιδέας», τονίζοντας, όμως, ότι ένα παιδί είναι στα άμεσα σχέδιά της: «Παιδί, όμως, θα ήθελα. Εκτός γάμου, γιατί όχι; Είναι σε τι φάση θα βρίσκεσαι. Σαφώς ένα παιδί είναι μέσα στα σχέδια μου, αλλά προς το παρόν καλύπτομαι και από τη συντροφικότητα. Αυτό, όμως, προγραμματίζεται; Δεν ξέρω... Αν έρθει ένα παιδί, θα είμαι έτοιμη να το αντιμετωπίσω. Θα μου άρεσε!». Τέλος, μίλησε για τα τηλεοπτικά σχέδια που κάνει για το μέλλον: «Στην ελληνική τηλεόραση δεν είναι στόχος μου να κάνω δική μου εκπομπή και δεν θα έκανα και κάτι ανάλογο με αυτό που κάνω τώρα. Δεν θα έκανα πρωινό στον ΑΝΤ1 σήμερα, γιατί πήγα να κάνω το πρώτο όνομα με τη λογική του δεύτερου. [...] Στην αρχή δεν μπόρεσα να αντιμετωπίσω ό,τι ακούστηκε για μένα στον Πρωινό Καφέ. Εμείς περάσαμε, βέβαια, πολύ καλά με τον Μουτσινά και μάλιστα την ημέρα που κοπήκαμε κάναμε 27% τηλεθέαση», ενώ δεν δίστασε να διαλέξει τους παρουσιαστές με τους οποίους θα ήθελε να συνεργαστεί: «Αυτή τη στιγμή σίγουρα τηλεοπτικά θα ήθελα να συνδυαστώ με τον Νίκο Παπαδάκη, γιατί είναι χαβαλές τρελός και δεν του είχε δοθεί η δυνατότητα να το δείξει αυτό, και από γυναίκες νομίζω τις δύο γυναίκες του Δέστε Τους, τη Μαρία Ηλιάκη και την Κατερίνα Καινούργιου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...