Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

ΣΥΝΤΑΓΗ ΗΜΕΡΑΣ: Λαζάνια με μελιτζάνες και μανιτάρια!!

ΥΛΙΚΑ

300 γρ φρέσκα μανιτάρια κομμένα
2-3 μελιτζάνες

1 μεγάλο κρεμμύδι ξερό
2 σκελίδες σκόρδο
1/2 ποτήρι (νερού) λευκό κρασί
1/3 ποτηριού χυμό ντομάτα ή 1 ντομάτα τριμμένη
150γρ γραβιέρα τριμμένη (ή φέτα)
1/2 ποτήρι (νερού) γάλα
λίγη φρυγανιά προαιρετικά
αλάτι, πιπέρι
1 πακέτο λαζάνια

ΜΠΕΣΑΜΕΛ

Μπεσαμέλ
2 κ.σούπας βούτυρο
2 κ.σούπας αλεύρι
1 κ 1/4 φλυτζάνι γάλα
1 αυγό (αφού την έχω φτιάξει ρίχνω και ένα αυγό για να αφρατέψει)
μοσχοκάρυδο
αλάτι, πιπέρι




ΕΚΤΕΛΕΣΗ


Πριν αρχίσω οτιδήποτε, κόβω τις μελιτζάνες σε φέτες του 1 εκ , ραντίζω με λίγο λάδι και τις βάζω στο φούρνο στους 180 βαθμούς να ροδίσουν ψηθούν λίγο.
Εν τω μεταξύ τσιγαρίζω το ψιλοκομμένο κρεμμύδι, σκόρδο μόλις γυαλίσει το κρεμμύδι ρίχνω και τα μανιτάρια μου και περιμένω να μειωθούν σε όγκο 5 λεπτά.
Έχω βγάλει τις μελιτζάνες μου από το φούρνο και τις κόβω μικρά κομμάτια για να κρυφτούν.
Τις βάζω στα μανιτάρια, ρίχνω αλάτι πιπέρι και σβήνω με το κρασί, περιμένω να εξατμιστεί και ρίχνω το χυμό ντομάτας περιμένω 2 λεπτά και το κατεβάζω από το μάτι.
Βάζω την τριμμένη γραβιέρα και ανακατεύω καλά.
Εχω ήδη φτιάξει την μπεσαμέλ μου και στρώνω λίγη στον πάτο του πυρέξ μου διάσπαρτα. Στρώνω τα λαζάνια μου μετά γέμιση λίγη μπεσαμέλ ξανά λαζάνια ξανά γέμιση. Όσες στρώσεις και αν κάνετε πρέπει να τελειώσετε με γέμιση.
Ρίχνω το γάλα και μετά στρώνω τη μπεσαμέλ που έμεινε από πάνω. Πασπαλίζω με λίγη φρυγανιά και το ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς περίπου 30-40 λεπτά.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
/www.sintagespareas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...