Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Πέτγουεϊ: «Ίσως τραγουδήσω στα μπουζούκια»


Αφοσιωμένος στη διασκέδαση του κοινού, είτε με καρφώματα είτε τραγουδώντας, δήλωσε ο Μπρεντ Πέτγουεϊ στη SportDay. «Ίσως και... στα μπουζούκια», τόνισε ο Αμερικανός που έγινε Κρητικός στο Facebook.


Το μπάσκετ είναι πάνω από όλα διασκέδαση και ο Μπρεντ Πέτγουεϊ κάνει το παν για να την προσφέρει. Είτε με την απόδοσή του που του χάρισε τον τίτλο του MVP στο All Star Game της Πάτρας, είτε με καρφώματα σαν κι αυτά που τον ανέδειξαν νικητή στο συγκεκριμένο διαγωνισμό, είτε ακόμη και τραγουδώντας σε άπταιστα ελληνικά.

«Μπορώ να κάνω πολλά, αρκεί ο κόσμος να ευχαριστηθεί. Όλοι ήθελαν να διασκεδάσουν σε έναν αγώνα χωρίς σκοπιμότητες. Για αυτό άλλωστε γέμισαν το γήπεδο και μην ξεχνάμε ότι το μπάσκετ είναι κυρίως απόλαυση, κάτι για το οποίο το κατάλαβα ακόμα περισσότερο όταν ήμουν στους Χάρλεμ Γκλομπτρότερς», δήλωσε στη SportDay.



Για τη… μουσική του επιλογή («Φωτιά με φωτιά» του Πάνου Κιάμου), ο Αμερικανός σέντερ, που χρωστά ακόμη τέσσερα μαθήματα για να πάρει το πτυχίο του ως μουσικός παραγωγός είπε: «Φίλε, μου αρέσει αυτό το τραγούδι. Το αγαπημένο μου είναι φυσικά το 'Ώρες, ώρες' που το τραγουδάει ο αγαπημένος μου, Αντύπας. Αρχικά σκέφτηκα να πω αυτό στον κόσμο γιατί ξέρω καλά τα λόγια, αλλά προτίμησα το άλλο γιατί είναι πιο χορευτικό και θα ανέβαζε περισσότερο τον κόσμο. Πάντως χάρηκα που βρήκα ανταπόκριση και τραγούδησε μαζί μου και ο κόσμος. Ένιωσα σαν σταρ (γέλια)».

Όσο για το πώς αποστήθισε τους στίχους, είπε: «Όταν ακούω ένα τραγούδι που μου αρέσει, τότε το αποθηκεύω στη μνήμη μου. Ναι μεν ως dj βάζω ξένα τραγούδια όπως RnB, αλλά με εξιτάρουν και τα ελληνικά. Γενικά, έχω καλό άκουσμα και συγκρατώ τους στίχους. Έτσι ξεκίνησα να του ακούω πολλές φορές και να το τραγουδάω μόνος μου και στη συνέχεια και στους συμπαίκτες μου, που τους άρεσε. Δεν έκανα ούτε μία πρόβα πριν από το ματς, διότι ήμουν σίγουρος ότι δεν χρειαζόταν, αλλά δεν είχα και χρόνο (γέλια). Ο συμπαίκτης μου, Δημήτρης Τσαρουχάς με βοήθησε αρκετά λέγοντάς μου τους στίχους».


sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...