Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

«Ο καρκίνος μας χτύπησε αλύπητα»!!


Για την περιπέτεια με τον καρκίνο που πέρασε πρόσφατα η συζυγός του Αθηνά Τσιλύρα μίλησε για πρώτη φορά ο Σπύρος Παπαδόπουλος στα πλαίσια τηλεοπτικής του εμφάνισης.


«Απέφευγα να μιλάω για το πρόβλημα. Όπως δυστυχώς τα περισσότερα σπίτια. Είναι της εποχής η ασθένεια αυτή. Χτυπάει αλύπητα. Περάσαμε δύσκολα, αλλά ξεπεράστηκε και είναι όλα μια χαρά». Αυτό δήλωσε ο δημοφιλής πρωταγωνιστής στην κάμερα του Fthis, ο οποίος όλο αυτό το διάστημα βρισκόταν στο πλευρό της συζύγου του.

Στα πλαίσια της ίδιας εμφάνισης ο Σπύρος Παπαδόπουλος είπε την γνώμη του για τους δημόσιους υπαλλήλους («Δεν θα ήθελα με τίποτα ο γιος μου να γίνει δημόσιος υπάλληλος. Δεν επιτρέπεται σε ένα άνθρωπο 22 χρονών να είναι οκνηρός»), για τα κέρδη από τις διαφημίσεις («Για όσες διαφημίσεις έχω κάνει για το δημόσιο δεν έχω πάρει ούτε ευρώ») και για την αδυναμία του Γιώργου Κιμούλη να πληρώσει τα χρέη του («Στη θέση του Γιώργου δεν θα με πείραζε καθόλου. Μονάχα στο παιδί μου θα το εξηγούσα, όπως και θα έκανε! Ίσα ίσα που παλικαρίσια είπε "δεν έχω τα χρήματα να τα δώσω"»).

 iefimerida

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...