Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

ΣΟΚ : Ηταν ένα όμορφο κορίτσι και έγινε ένα πανέμορφο τέρας... (ΦΩΤΟΣ)!!


Η 22χρονη Kristina Rei ήταν ένα όμορφο κορίτσι και έγινε ένα πανέμορφο τέρας...
Αυτό που κατάφερε μετά από 100 ενέσεις σιλικόνης είναι να μπει στο βιβλίο γκίνες με τα μεγαλύτερα χείλη στον κόσμο...


Και τα χρήματα που χάλασε δεν ήταν λίγα.. Οι αυξητικές επεμβάσεις της κόστισαν περισσότερα….

από 4.650 ευρώ. Η ίδια δηλώνει πως δεν προτίθεται να σταματήσει και ότι θέλει να τα κάνει ακόμη πιο… εξωπραγματικά! «Εγώ πιστεύω ότι είμαι όμορφη και είμαι χαρούμενη. Μερικές φορές στο δρόμο μου φωνάζουν διάφορα πράγματα αλλά δε με νοιάζει. Θέλω να μοιάσω στον αγαπημένο μου χαρακτήρα καρτούν. Την αγαπάω» λέει η ίδια.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...