Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Πανταζής: "Είχα ξεχάσει ότι είμαι άνθρωπος"


Ο δημοφιλής τραγουδιστής, Λευτέρης Πανταζής μιλά για τη περιπέτεια της υγείας τους και δηλώνει: "Είχα ξεχάσει ότι είμαι άνθρωπος"... 

Σε συνεντευξή του μιλάει για εκείνες τις δύσκολες στιγμές, που φοβήθηκε ότι θα χάσει τη φωνή του και παραδέχεται ότι η αγάπη του κόσμου τον κράτησε στη ζωή. 
Λέει: " Πέρασα πολύ δύσκολα, κουράστηκα. Δεν ήθελα να χαλάσω κανενός το χατίρι, με αποτέλεσμα να μην κοιμάμαι καθόλου. Όπου με φώναζαν πήγαινα, γιατί έτσι είμαι ως άνθρωπος, έτσι είναι ο χαρακτήρας μου. Είμαι εργασιομανής, μέσα από τη δουλειά μου ζω. Κάποια στιγμή, λοιπόν, το παράκανα, ξέχασα και παραμέλησα τον Λευτέρη". 
Στη συνέχεια περιγράφει πώς ξεκίνησαν όλα: " Το πρώτο...καμπανάκι που χτύπησε ο οργανισμός μου ήταν όταν λιποθύμησα, πριν από ένα περίπου ένα μήνα, στο καμαρίνι μου, μόλις τέλειωσα το πρόγραμμα στο κέντρο που εμφανίζομαι. Είπα μέσα μου " κούραση θα είναι". Αυτό ήταν μια εβδομάδα πριν πάθω το κακό. Στη συνέχεια ασθένησα με γρίπη με 39 πυρετό και ήμουν μια εβδομάδα στο κρεβάτι. Ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου, που δεν είχα τις δυνάμεις μου να πάω στο μαγαζί, όπου τραγουδούσα. Όμως τελικά βρήκα το κουράγιο και πήγα κανονικά στο μαγαζί. Θυμαμαι ήταν Σάββατο". 
Στη συνέχεια περιγράφει, ότι δύο μέρες μετά δεν ήταν καλά και ο ξάδελφός του, τον μετέφερε στο νοσοκομείο. Ο γιατρός του είπε ότι είναι λίγο πριν από το εγκεφαλικό και ο ίδιος φοβήθηκε μήπως χάσει τη φωνή του. Κατάφερε να μιλήσει μια εβδομάδα μετά. Καταλήγει: "Με βοήθησε η Παναγιά η Σουμελά. Είχα ξεχάσει ότι είμαι άνθρωπος κα νόμιζα ότι είμαι βιονικός... Ούτε ο Σούπερμαν να ήμουν. Αυτό που έπαθα δεν το εύχομαι ούτε στον εχθρό μου".
 Espresso



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...