Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Δήμητρα Αλεξανδράκη..«Θεωρώ τον Κασιδιάρη "σεξι¨"


Το όνομά της φιγουράριζε παντού την περασμένη βδομάδα.
Μια παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη ήταν αρκετή για να γίνει το επίκεντρο και να αυξήσει τους θαυμαστές της που τάχθηκαν από τη πρώτη στιγμή με το μέρος της. Λίγες μέρα μετά, η «καυτή» εμφάνιση της στο «Όλα Μπάχαλο» του Θέμου Αναστασιάδη έκανε το στούντιο να πάρει φωτιά. 

Το ατίθασο κορίτσι που γνωρίσαμε στο «The Next top Model», η «τσαμπουκαλού» της παρέας, μπορεί να γέννησε εχθρούς στον χώρο του μόντελινγκ η ίδια όμως είναι από τις ελάχιστες κοπέλες που είναι με μια βαλίτσα στο χέρι.Η Δήμητρα Αλεξανδράκη αποκαλύπτεται στο ένθετο της εφημερίδας Παραπολιτικά, «Secret», καθώς μιλάει για το ατυχές συμβάν με την Αστυνομία, το νοσοκομείο, τη πολιτική ενώ δεν διστάζει να χαρακτηρίσει σέξι τον Ηλία Κασιδιάρη. 




Δήμητρα πως είσαι τώρα μετά την παραμονή σου στο Αστυνομικό Τμήμα; Υπάρχει κάτι για το οποίο μετάνιωσες;


Είμαι καλά. Θέλω απλά να πω ένα συγνώμη για τη παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη. Δεν είναι σωστό, το γνωρίζω και ήταν λάθος μου.


Τελικά μίλησες άσχημα στους αστυνομικούς;


Εγώ απλά ήθελα να μου δώσουν τη κλήση και να φύγω. Όταν τους είπα πολύ ευγενικά πως έχω δουλειά το πρωί και πρέπει να φύγω, άρχισαν την επίθεση. Μου είπαν πως δεν θα τους πω εγώ πως να κάνουν τη δουλειά τους. Δεν νομίζω πως έκανα κάτι κακό.


Δεν σκέφτηκες κι εσύ μήπως ήθελαν να σε καθυστερήσουν για να σε θαυμάσουν; Δεν συναντάς και κάθε μέρα στο δρόμο τη Δήμητρα Αλεξανδράκη.


Είμαι σίγουρη πως έπεσε σήμα από τον ασύρματο και θα είπαν «Ελάτε να σπάσουμε πλάκα με τη χαζογκόμενα» όμως εγώ χαζογκόμενα δεν γίνομαι για κανέναν. Ούτε για την Αστυνομία. Ήμουν τυπική και αυτό δεν τους άρεσε. Ήθελαν να τους κάνω τα γλυκά ματάκια. Εγώ ζήτησα ακόμα και συγνώμη για τη παραβίαση, αλλά εκείνοι είναι κατάχρηση εξουσίας. 



Δήλωσες όμως πως σου φέρθηκαν βίαια. 


Ήρθε κάποια στιγμή ένας και με βούτηξε από το χέρι ένας που δεν φορούσε καν στολή. Πλέον έχω και μώλωπες στο χέρι, και με έβαλαν δυο στο περιπολικό. Δέχτηκα βία από το πουθενά. Δεν έφερα καμία αντίσταση και όταν πήγαμε στο τμήμα ακόμα και η κοπέλα στο γραφείο μου είπε πως επειδή είναι όλη μέρα στο δρόμο, έχουν πολλά νεύρα. Το ξέρω αλλά όχι να τα ξεσπούν όπου να ναι. Έμεινα στο τμήμα από τις 5 το πρωί έως τις 12 το μεσημέρι. Ζήτησα νερό, δεν μου έδωσαν. Ούτε το τηλέφωνο που δικαιούμαι δεν με άφησαν να πάρω. Λες και ήμουν εγκληματίας. Εγώ μήνυση δεν έκανα τελικά γιατί δεν μου αρέσει να ταλαιπωρώ ανθρώπους. Πραγματικά.


Η δίκη είχε οριστεί την περασμένη Δευτέρα αλλά πήρε αναβολή. Τι συνέβη;


Είχα να κοιμηθώ 30 ώρες και από την κούραση ανέβασα πυρετό γι αυτό και πήγα στο νοσοκομείο. Γι αυτό πήρε αναβολή η δίκη.




Επαγγελματικά τι άλλο κάνεις εκτός από τη διαδικτυακή εκπομπή στο yupii;


Συνεχίζω να εργάζομαι ως μοντέλο και κάνω καλές δουλειές. Σε λίγες μέρες φεύγω για το Χονγκ Κονγκ όπου θα συμμετέχω σε σόου και μετά για Μιλάνο για την εβδομάδα μόδας.


Θέλεις να κάνεις δική σου εκπομπή στην τηλεόραση κάποια στιγμή;


Ναι θα το ήθελα αλλά όχι ακόμα γιατί δουλεύω - ευτυχώς- αρκετά ως μοντέλο και εντός αλλά και εκτός Ελλάδος και δεν θα μπορούσα να ακυρώσω δουλειές μου.



Την περασμένη Δευτέρα η εμφάνισή σου στο Όλα Μπάχαλο ήταν πολύ σέξι. Εσύ επέλεξες να εμφανιστείς με κορμάκι;


Η στυλίστριά μου. Ταίριαζε πολύ στην εκπομπή αλλά και στο mood του Θέμου. Άλλωστε μου ζήτησε να είμαι ντυμένη όπως στην εκπομπή μου, οπότε έβαλα κάτι κατάλληλο. Και με ξέρουν εμένα. Δεν χαλώ χατίρια.




 Με την πολιτική ασχολείσαι;

Έχω μαύρα μεσάνυχτα. Παρακολουθώ όμως τα όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα με μεγάλη μου στεναχώρια καθώς βλέπω πως μας έχουν αφήσει στο έλεος του Θεού.



Ποιο πολιτικό πρόσωπο θεωρείς πιο μοντέρνο;


Τον Αλέξη Τσίπρα και τον Ηλία Κασιδιάρη.



Τους θεωρείς και σέξι;


Τον Ηλία Κασιδιάρη ναι, τον θεωρώ σέξι.



Πρόσφατα η Τζούλια Αλεξανδράτου μέσα από τη σελίδα της στο facebook έβρισε την Ελλάδα και τους Έλληνες και δήλωσε Αυστριακός πολίτης. Πως το σχολιάζεις;


Όταν έχεις τελειώσει βρίσκεις ακραίους τρόπους για να προκαλείς. Τίποτα άλλο.
dexiextrem

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...