Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

«Έχω ξοδέψει 6.000.000 λίρες για κοκαΐνη»!!


«Καθαρός» δηλώνει πλέον ο τραγουδιστής

Μπορεί να είναι εξωφρενικό κι όμως η αποκάλυψη ήρθε από το στόμα του ίδιου. Ο Steven Tyler που για δύο ολόκληρες δεκαετίες βρισκόταν χαμένος στον εφιάλτη των ναρκωτικών, ιδιαίτερα της κοκαΐνης αποκάλυψε σε συνέντευξή του πως συνολικά πρέπει να έχει ξοδέψει σε αγορά της λευκής σκόνης τουλάχιστον 5 με 6 εκατομμύρια λίρες.

«Χρειαζόμουν την κοκαΐνη. Ή έτσι πίστευα. Μου πήρε μακριά τα παιδιά μου, μού πήρε τους γάμους μου. Είχα πέσει στα γόνατά μου» δήλωσε σε περιοδικό της Αυστραλίας ο διάσημος τραγουδιστής, ο οποίος το 2009 κλείστηκε σε κλινική αποτοξίνωσης αφού βέβαια κατέρρευσε πρώτα δημοσίως από την υπερβολική χρήση την οποία έκανε για παραπάνω από είκοσι χρόνια. Από τότε είναι «καθαρός» όπως λέει και δηλώνει υπερήφανος γι' αυτό.




newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...