Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Ξαφνική κατάληψη πασαρέλας από ομάδα πάνοπλων τρομοκρατών, οι οποίοι επιχείρησαν να κρατήσουν ομήρους υπό την απειλή Καλάσνικοφ!


Σοκ προκάλεσε στο κοινό επίδειξης μόδας στο Μιλάνο η ξαφνική κατάληψη της πασαρέλας από ομάδα πάνοπλων τρομοκρατών,
οι οποίοι επιχείρησαν να κρατήσουν ομήρους υπό την απειλή Καλάσνικοφ! Το περιστατικό σημειώθηκε στη διάρκεια της Ανδρικής Εβδομάδας Μόδας και έληξε, ευτυχώς, αναίμακτα. Το concept ήταν έμπνευση του Γερμανού σχεδιαστή Philipp Plein, για τη νέα ανδρική χειμερινή κολεξιόν του, στην οποία κυρίαρχο ρόλο έπαιξαν τα αυτόματα όπλα, οι κουκούλες, οι αντιασφυξιογόνες μάσκες και οι παραλλαγές.

Η πασαρέλα κατακλύστηκε έτσι από καλογυμνασμένους άντρες με σκισμένα τζιν, πρόσωπα καλυμμένα από κουκούλες, μάσκες αερίων και τατουάζ, με μότο του στιλ «Σκοτώνετε μόνο για αληθινή αγάπη» και «Η ζωή είναι παιχνίδι και δεν είναι δίκαιο», οι οποίοι σημάδευαν με τα όπλα τους το κοινό. Οι θεατές, από την πλευρά τους, προσπαθούσαν να απαθανατίσουν σε βίντεο με τα κινητά τους τηλέφωνα το αμφιλεγόμενο αυτό θέαμα. Δεν ήταν λίγα τα αρνητικά σχόλια, καθώς πολλοί συνέδεσαν το concept του Plein με την πρόσφατη ένοπλη επίθεση στο Κονέκτικατ και τη διαμάχη γύρω από τη νομοθεσία περί οπλοκατοχής στις ΗΠΑ.

Ο Philipp Plein ωστόσο συνηθίζει να αιφνιδιάζει το κοινό. Η πρώτη φορά που έκανε τα διεθνή media να ασχοληθούν μαζί του ήταν όταν προσέλαβε τη Λίντσεϊ Λόχαν για τη διαφημιστική καμπάνια της σεζόν άνοιξη - καλοκαίρι 2012, σε μια περίοδο που η νεαρή σταρ απασχολούσε τον Τύπο με τα προβλήματα που αντιμετώπιζε με τη Δικαιοσύνη. Την ίδια περίοδο κατάφερε να τραβήξει και πάλι τα φλας πάνω του επιλέγοντας τον σταρ του «Gossip Girl» Εντ Γουέστγουικ, αλλά και το τρανσέξουαλ μοντέλο Λία Τι προκειμένου να συμμετάσχουν στο fashion show του.

Το νέο του εγχείρημα ωστόσο χαρακτηρίστηκε το λιγότερο «ατυχές» ακόμη και από τα γερμανικά μέσα ενημέρωσης, με την ιστοσελίδα του περιοδικοού «Gala» να αναφέρει ότι με το show του πέτυχε μόνο αρνητικά πρωτοσέλιδα και την «Die Welt» να σχολιάζει σε λεζάντα της ότι δεν πρόκειται για διαφήμιση βιομηχανίας όπλων, αλλά για μόδα. Αντίστοιχα, αρνητικοί τίτλοι συνόδευαν και όλα τα δημοσιεύματα του ευρωπαϊκού Τύπου που αναφέρονταν στην επίδειξή του.

Espressonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...