Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

ΠΑΟΚ μπορεί να πετύχει τον τίτλο!


Πεπεισμένος πως ο ΠΑΟΚ μπορεί να πετύχει πράγματα που δεν έχει καταφέρει στα προηγούμενα χρόνια εμφανίστηκε ο Κώστας Κατσουράνης στην παρουσίασή του από την «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ.


Το μεσημέρι της Παρασκευής (14/12) ο διεθνής ποδοσφαιριστής παρουσιάστηκε επίσημα από τον Ζήση Βρύζα και στις πρώτες του δηλώσεις εμφανίστηκε έτοιμος να προσφέρει στον «Δικέφαλο» και να τον βοηθήσει να πετύχει τους στόχους του, με αρχικό τη διεκδίκηση των πιθανοτήτων για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, ενώ μίλησε και για την αποχώρησή του από τον Παναθηναϊκό και την κριτική που δέχθηκε.

Την παρουσίαση του «Κατσούρ» έκανε ο πρόεδρος και τον διευθύνων σύμβουλος της ΠΑΕ, Ζήσης Βρύζας, ο οποίος υποστήριξε αρχικά: «Σε ότι αφορά τα χαρακτηριστικά του όλοι ξέρετε γιατι πρόκειται. Κρίθηκε απαραίτητο ότι μπορεί να μας βοηθήσει. Είμαι χαρούμενος που σήμερα είναι δίπλα μου. Πιστεύω θα βοηθήσει μαζί με τους παίκτες να χτίσουμε την ομάδα που θέλουμε».

Στην συνέχεια, τον λόγο πήρε ο Κώστας Κατσουράνης, ο οποίος τόνισε: «Είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ. Δεν υπόσχομαι συνήθως. Ο καθρέφτης είναι το γήπεδο. Εκεί θα δώσω το 100% για να δικαιώσω τους ανθρώπους που με έφεραν εδώ. Ο ΠΑΟΚ είναι μία μεγάλη ομάδα. Υπάρχουν καλές ιδέες, όλοι μαζί και εγώ να γίνω ένα κομμάτι για να φτάσει ψηλά».

Έπειτα, ο διεθνής μέσος μίλησε για:

Το ρόλο του στην ομάδα: «Νομίζω ότι δεν μπορώ να το εκφράσω με λόγια. Θα προσπαθήσω με την εμπειρία μου να βοηθήσω τα παιδιά. Ο ΠΑΟΚ έχει νεαρούς και ταλαντούχους ποδοσφαιριστές. Θα προσπαθήσω να τους βοηθήσω στο κομμάτι της εμπειρίας και να καταλάβουν τι είναι το ποδόσφαιρο και πως το αντιλαμβάνομαι εγώ»

Τις πιθανότητες συμμετοχής στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ με τον ΠΑΟΚ: «Πρέπει να πάμε βήμα βήμα. Πρέπει να πάρουμε την πρώτη θέση στα play offs. Ακόμα το πρωτάθλημα δεν έχει τελειώσει για μένα. Από την στιγμή που θα παίξεις προκριματικούς είναι πολύ μακρινό. Αν βρεθούμε σε αυτή τη διαδικασία, η ομάδα έχει τη δυνατότητα να διεκδικήσει».

Το χρόνο που χρειάστηκε να… πειστεί από τον Ζήση Βρύζα: «Δεν το σκέφτηκα πολύ. Ήταν μια ομάδα που με ήθελε πραγματικά και αυτό μετράει. Η ομάδα πίστεψε στις δυνατότητές μου».

Την αίσθηση που του είχε δώσει ο ΠΑΟΚ ως αντίπαλος και τι προσδοκίες έχει από τη νέα του ομάδα: «Ο ΠΑΟΚ είναι πολύ δυνατός στην έδρα του. Δεν χρειάζεται να το λέω. Από εκεί και πέρα, νομίζω ότι αν είμαστε καλά οργανωμένοι και βήμα βήμα και αποκτώντας αυτοπεποίθηση, ο ΠΑΟΚ μπορεί να πετύχει πράγματα που δεν τα έχει καταφέρει τα προηγούμενα χρόνια».

Το αν αισθάνεται περισσότερη ασφάλεια μια και στην ΠΑΕ είναι άνθρωποι που ήταν ποδοσφαιριστές: «Αισθάνομαι περισσότερη ασφάλεια. Έχουμε ζήσει πολλά πράγματα μαζί. Κάθε ποδοσφαιριστής στην ηλικία που είμαι μπορεί να μάθει εύκολα τι είμαι. Τα περισσότερα χρόνια τα έχω παίξει στην Ελλάδα. Τα πιο πολλά που γράφτηκαν, αυτοί που τα έγραψαν δεν με ξέρουν. Ζούμε σε μία κοινωνία δύσκολη, νομίζω ότι στην προηγούμενη ομάδα ήμουν κύριος στόχος. Κύριος πήγα και κύριος έφυγα. Δεν δημιούργησα κανένα πρόβλημα».

Το αν έχει μιλήσει με τον Γιώργο Δώνη και αν προτίθεται να αγωνιστεί στην άμυνα: «Τον κ. Δώνη δεν τον είχα ποτέ προπονητή. Έχουμε μιλήσει μόνο μία φορά στο τηλέφωνο και δεν έχουμε μιλήσει για αυτό. Έχω παίξει πάνω από 50 φορές στην άμυνα. Την ξέρω και έχω αγωνιστεί πολλές φορές. Αυτό είναι καθαρά επιλογή προπονητή. Εμένα μου αρέσει να παίζω και στις δύο θέσεις».

Από την πλευρά του, ο Ζήσης Βρύζας σε ερώτηση για τη μεταγραφή του Κώστα Κατσουράνη και τις δηλώσεις του Ιβάν Σαββίδη πως ο ΠΑΟΚ θα κινηθεί για ποδοσφαιριστές για να επουλώσει τις πληγές του, απάντησε: «Θέλουμε το καλύτερο για την ομάδα. Δεν αλλάζει η φιλοσοφία αλλά κάποιες επιμέρους αποφάσεις. Ξέρουμε πολύ καλά σε τι θέση ήμασταν το καλοκαίρι. Αυτά που είπε ο κ. Σαββίδης ισχύουν 100%. Θέλουμε την ώρα που η ΠΑΕ μπαίνει σε μία σειρά, η ομάδα να έχει την εικόνα που πρέπει».

Έπειτα ακολούθησαν και πάλι ερωτήσεις στον Κώστα Κατσουράνη για:

Τι χρειάζεται ο ΠΑΟΚ για να διεκδικήσει τον τίτλο: «Ξέρω, αλλά δε μπορώ να το πω εδώ. Όλοι οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ μου έχουν κάνει πολύ καλή εντύπωση. Κάτι καλό γίνεται. Με υπομονή και με δουλειά, μπορεί ο ΠΑΟΚ να κάνει πράγματα που δεν τα έχει ξανακάνει».

Το πότε θα είναι έτοιμος: «Εγώ τον τελευταίο καιρό έκανα προπόνηση μόνος μου. Έχουμε ακόμα γύρω στις δύο εβδομάδες μέχρι να μπορώ να είμαι σε θέση να αγωνιστώ. Όλο αυτόν τον καιρό, πιστεύω ότι βρίσκομαι σε καλή κατάσταση αλλά μου λείπει ο ρυθμός. Πιστεύω θα είμαι σε θέση να αγωνιστώ μετά τη διακοπή».

Τη διαδρομή του: «Για τα ελληνικά δεδομένα είναι καλή καριέρα. Πιστεύω ότι έχω πολλά να δώσω ακόμα. Εγώ θα συνεχίσω να κάνω αυτό που έκανα ως τώρα. Να δίνω το 100% μέσα στο γήπεδο».

Η επόμενη ερώτηση ήταν και πάλι για τον Ζήση Βρύζα αναφορικά με το θέμα για τον Αντελίνο Βιεϊρίνια: «Όπως όλα τα θέματα που εξετάζονται, ξέρουμε τι πέρασε εκεί. Υπάρχει σεβασμός από τη μία πλευρά στην άλλη. Ο καθένας μπορεί να δει ρεαλιστικά την κατάσταση και να καταλάβει».

Έπειτα οι ερωτήσεις… στράφηκαν και πάλι προς τον Έλληνα ποδοσφαιριστή για:

Το διάστημα που έμεινε εκτός και αν τον βοηθάει: «Δεν το φανταζόμουν ποτέ. Έπαιζα σε όλες μου τις ομάδες. Ήταν μία δύσκολη και περίεργη περίοδος. Προσπάθησα να το ξεπεράσω με την οικογένεια μου. Μετά από λίγο καιρό το συνειδητοποίησα. Αφού μου έτυχε έπρεπε να το αντιμετωπίσω. Στο τέλος νομίζω βγαίνω κερδισμένος από αυτό που έγινε».

Το αν ο ΠΑΟΚ είναι μικρογραφία της Εθνικής Ελλάδας: «Αυτό είναι καλό. Για κάθε ομάδα, η Εθνική πρέπει να είναι παράδειγμα, η νοοτροπία της. Ο ΠΑΟΚ έχει πολλούς παίκτες στην Εθνική και αυτό μπορεί να τον βοηθήσει να αναπτύξει καλύτερη δυναμική».

Το αν επηρεάστηκε από τον Φερνάντο Σάντος: «Όχι γιατί σε αυτό το διάστημα δε μιλήσαμε καθόλου».

Η παρουσίαση του Κώστα Κατσουράνη ολοκληρώθηκε με τις καθιερωμένες φωτογραφίες με τη φανέλα του ΠΑΟΚ, όπου… αποκαλύφθηκε πως ο Έλληνας μέσος θα αγωνίζεται με το νούμερο 8 στην πλάτη.
onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...