Σάββατο 11 Αυγούστου 2012

Συγκλονίζει με την κατάθεσή του ο 65χρονος άστεγος που έπεσε θύμα κανιβαλισμού !


Συγκλονίζει με την κατάθεσή του Ronald Poppo , ο 65χρονος άστεγος που έπεσε θύμα κανιβαλισμού από τον 31χρονο Rudy Eugene μέρα μεσημέρι κάτω από μια γέφυρα στο Μαϊάμι στα τέλη Μαΐου.


«Με άρπαξε και με έσκισε. Μάσησε το πρόσωπό μου. Μου έβγαλε τα μάτια. Δεν έχω να πω κάτι άλλο».

Ο άτυχος άνδρας κατάφερε να επιζήσει όμως έμεινε τυφλός. Στην αρχή  η αστυνομία  πίστευε ότι ο δράστης ήταν υπό την επήρεια μιας ισχυρότατη μορφής του ναρκωτικού LSD, τα λεγόμενα «άλατα μπάνιου».

Τελικά οι τοξικολογικές εξετάσεις έδειξαν μόνο ίχνη μαριχουάνας στον οργανισμό του.

«Χτύπησε το κεφάλι μου στο πεζοδρόμιο και το διέλυσε… Με έπνιγε και με κρατούσε κάτω δυνατά ενώ την ίδια ώρα που έβγαζε τα μάτια»., πρόσθεσε σοκαρισμένος.

Την ίδια ώρα, ο 65χρονος εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του στους αστυνομικούς που του έσωσαν τη ζωή, λέγοντας ότι αν δεν ήταν αυτοί «θα ήμουν σε χειρότερη κατάσταση».

Δήλωσε επίσης ότι δεν τον γνώριζε και δεν ξέρει γιατί του επιτέθηκε. Τόνισε πως δεν τον προκάλεσε αν και υπήρχαν αναφορές ότι οι δυο τους είχαν γνωριστεί σε άσυλο αστέγων νωρίτερα από όπου ο Poppo είχε κλέψει τη Βίβλο του δράστη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...