Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ


Όταν η Shell ζήτησε απ' τους χρήστες του ίντερνετ να της φτιάξουν μια διαφήμιση, σίγουρα δεν φανταζόταν το ΤΕΛΕΙΟ πράγμα που θα συνέβαινε...
ΤΟΥ ΑΡΗ ΔΗΜΟΚΙΔΗ.



Μου το είπε ο Βασίλης. Η Shell που λέτε αποφάσισε να κάνει μια καμπάνια για να φτιάξει το ίματζ της, θέλοντας να μας δείξει πόσο φιλική είναι σαν εταιρία προς την Αρκτική και το περιβάλλον γενικότερα. Αποφάσισαν λοιπόν, εκτός από τις συνηθισμένες φώτο με τα σλόγκαν τους, να διαθέσουν 5-6 φώτο όπου μπορούσε όποιος θέλει να γράψει την ατάκα του - φτιάχνοντας δηλαδή εκατοντάδες διαφημίσεις υπέρ της Shell. 


Αυτό τουλάχιστον ήταν το σχέδιο στο μυαλό του τμήματος μάρκετινγκ τηςShell. 

Δυστυχώς όμως για αυτήν, τους πήραν χαμπάρι από το 4chan, με αποτέλεσμα να έχει πέσει τρομερό τρολάρισμα/κράξιμο από χτες, και αυτοί να μην έχουν πάρει ακόμα χαμπάρι! 
http://promahi-nea.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...