Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Μαρία Σολωμού: Είναι το πρώτο καλοκαίρι που παίζω στο θέατρο


Αυτό το καλοκαίρι δεν περιλαμβάνει διακοπές αλλά πολύ δουλειά για την Μαρία Σολωμού.

Η ηθοποιός σε συνέντευξή της εξομολογήθηκε αν την ενοχλεί που δεν θα κάνει διακοπές φέτος.
«Είναι γεγονός ότι τα καλοκαίρια, ακόμα κι αν είχα γυρίσματα, φρόντιζα πάντα να κάνω διακοπές. Είναι το πρώτο καλοκαίρι που παίζω στο θέατρο και η πρώτη φορά που κάνω περιοδεία.
Ακόμα και στην Δραματική σχολή όταν ήμουν, έβλεπα τους συμμαθητές μου που πήγαιναν σε οντισιόν για να είναι στον Χορό στην Επίδαυρο και έλεγα μέσα μου «Μα πώς το κάνουν αυτό το πράγμα;».
Είναι περισσότεροι οικονομικοί οι λόγοι που με οδήγησαν σε αυτή την απόφαση. Αν είχα κάποια άλλη εναλλακτική που θα μου εξασφάλιζε τα προς το ζην, μπορεί και να μην το έκανα.
Αλλά μου αρέσει τόσο πολύ που θα είμαι μαζί με τον Νίκο Μουτσινά σε ένα τόσο αστείο έργο και είναι η Τρίτη φορά στη ζωή μου που παίζω σε κωμωδία», δήλωσε.
eportal.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...