Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Το μόνο που την κρατάει στη ζωή είναι τα τρία της παιδιά!!


Το γράμμα μιας άνεργης μητέρας τριών παιδιών από την Πάτρα, η οποία βρίσκεται ένα βήμα πριν την αυτοκτονία, συγκλονίζει. 


Το μόνο που την κρατάει στη ζωή είναι τα τρία της παιδιά.

Η άνεργη μητέρα γράφει πως χρωστάει τρία ενοίκια, ενώ έχει να πάρει ψωμί από την παραμονή των Χριστουγέννων.

Διαβαστε ένα απόσπασμα από το κείμενο που απέστειλε η ίδια προς τα ΜΜΕ...


«Δεν έχω εγγραφεί στο σύλλογο τριτέκνων γιατί εκτός απο τα χαρτιά θέλω και 15 ευρώ. 

Ο γιος μου είναι άνεργος και έχει απολυθεί εδώ και 6 μήνες ενώ ο δεύτερος λόγω προσωπικών προβλημάτων σταμάτησε το σχολείο, η μικρή μου κόρη έχει νοητική στέρηση και ολική ρήξη τυμπάνου.

Χρωστάω 3 νοίκια, παίρνω ψυχοφάρμακα λόγω της κατάστασης. 

Τα ακουστικά της μικρής τα έχω κλείσει λόγω οφειλής. 

Κατέθεσα τα χαρτιά μου για να περάσω επιτροπή και περίμενα 15 μήνες και το αποτέλεσμα.... με έκοψαν γιατί δεν είχα 50 ευρώ. 

Πήγα στην εκκλησία και δεν με βοήθησε κανείς.

Θέλω να βγω στην τηλεόραση αλλά ντρέπομαι μην με δουν τα παιδιά μου. 

Έχω να πάρω ψωμί απο την παραμονή των Χριστουγέννων. 

Τα παιδιά μου έχουν τρύπια παπούτσια και έχουν να φάνε κρέας απο το Πάσχα του 2012. 

Είστε η τελευταία μου ελπίδα για ένα πιάτο φαγητό ή ρούχα. 

Περιμένω απο εσάς που είστε άνθρωποι, γιατί όλοι μου έκλεισαν την πόρτα οι μεγάλοι».
http://24gr.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...